preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Ugasimo nasilje

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Dabar

Dabar

Dabar

Nakladnici
udžbenici
 • ŠKOLSKA KNJIGA
 • PROFIL
 • ALFA
 • SYSPRINT

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka na školskom webu ne objavljujemo osobne podatke i fotografije učenika, osim uz pismenu suglasnost roditelja.

 

iva.naranda@skole.hr

 
 

RAZLIČAK

Znate li zašto se naš list zove Različak?

THE BUZZ

ŠKOLSKA UČILICA

PROMETNA UČILICA

HRABRI TELEFON

HRABRI TELEFON

"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.


Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.


Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
   

Kutak za učitelje

ULOGA UČITELJA U ZAŠTITI DJECE PRI KORIŠTENJU INTERNETA

     Pravilnom i pravodobnom edukacijom djeca se mogu zaštititi od opasnosti interneta. U toj edukaciji ključnu ulogu imaju roditelji i učitelji. Kako bi djeca stekla neovisnost u korištenju interneta, trebaju razviti strategije koje im omogućuju prepoznavanje opasnosti, te steći vještine kako bi se mogli nositi s rizičnim situacijama na koje mogu naići na internetu. Edukacija, razgovor i nadgledanje djece od neprocjenjive su važnosti za razvijanje prikladna ponašanja.

Što mogu napraviti učitelji i roditelji kako bi pripremili djecu za sigurnije korištenje interneta?

a) Edukacija: u školi organizirati edukaciju o korištenju interneta na siguran i odgovoran način (može se realizirati na nastavi informatike). Djeci se može ponuditi i uključivanje u programe edukacija informatičkih učilišta.
b) Softverska rješenja: kompjutorski programi zaštite koji filtriraju i blokiraju neprikladne internet poruke (no takvi programi ne pružaju konačno rješenje).
c) Razviti mehanizme za filtriranje i blokiranje unutar ponašanja djece kako bi izgradili učinkovite strategije donošenja odluka i razvili kritičku medijsku pismenost.
d) Kod djece razvijati osobnu odgovornost za ispravno i pogrešno te promijeniti uvjerenje kako je neko ponašanje "ispravno i pogrešno" samo kad se može otkriti.
e) Računala postaviti na lako vidljivim mjestima. Nadgledati pristup internetu, sve dok se ne pokaže kako su djeca spremna suočiti se s opasnostima koje prijete u tom okruženju te odgovarajuće reagirati.


Što može upućivati na to da je dijete uključeno u neprikladne aktivnosti putem virtualne komunikacije ?

     U većini slučajeva djeca komuniciraju u svijetu s kojim učitelji i roditelji nisu u kontaktu, a često o tome znaju manje od njih.
     Djeca koja osjećaju da im prijatelji i roditelji ne pružaju podršku i socijalnu interakciju kakvu trebaju, češće su posjetitelji web-stranica neprimjerenog sadržaja i rizičniji su za zlostavljanje drugih učenika putem interneta. Za djecu koja u stvarnom svijetu nemaju odnos ispunjen ljubavlju s brižnim odraslima i zdrave odnose s vršnjacima, vjerojatnije je da će biti kako počinitelji tako i žrtve u virtualnom svijetu. Najveći rizik da postanu dijelom neprikladnih virtualnih aktivnosti izražen je kod učenika za koje se smatra da su u rizičnoj skupini kad su posrijedi ostali problemi u ponašanju. Veća je mogućnost da će učenik koji se ne osjeća dijelom školske zajednice tražiti online zajednicu koja može iskoristiti njegovu usamljenost i osjećaj disfunkcionalnosti. Pomaganje učenicima da se osjećaju povezanima i voljenima u domu, školi i među vršnjacima još je važnije ako znamo da ih izostanak povezanosti i brige čini rizičnim i za cyberbullying.


Prevencija nasilja preko interneta:
     Za uspješnu prevenciju važno je da učitelji, roditelji i učenici postanu svijesni problema cyberbullyinga. Bitno je da roditelji i učitelji razgovaraju s učenicima o tom obliku nasilja. Potrebno je nadgledati učeničko korištenje računala. Metode prevencije zlostavljanja putem interneta vrlo su slične metodama prevencije međuvršnjačkog nasilja u svakodnevnim situacijama.

 




UDŽBENICI 2024-25

e-Dnevnik

e-Dnevnik

e-dnevnik za učenike


112

DAN EUROPSKOG BROJA 112

Priloženi dokumenti:
2024-Brosura-web 112.pdf


Satnica

Primanja roditelja

 

Javni poziv - izleti

Office 365

MS Office 365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.


UPISI U SŠ

Sve informacije i obavijesti o upisima u srednje škole možete pratiti ovdje:

upisi


EU Code Week

CodeWeek 2019


MZO - Vijesti

KNJIŽNICA

Škola za život

Škola za život


MZO - Natječaji

eTwinning

European Schoolnet Academy

European Schoolnet Academy


School Education Gateway

School Education Gateway


Erasmus+

Innovate Together


Brošura za roditelje

Brošura


E-MAIL ADRESA

ured@os-druga-ck.skole.hr

E-MAIL
 


PROJEKT ŠAFRAN

PROJEKT ŠAFRAN - THE CROCUS PROJECT


Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


HIMNA NAŠE ŠKOLE

HIMNA

NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

Priloženi dokumenti:
Druga.wma


Tražilica






preskoči na navigaciju